גם אתם חושבים כמוני? שהדרך הקלה להגדיל את המכירות והרווחים בעסק, היא פשוט לקחת מהמתחרים את הלקוחות שלהם.
אחרי הכל,
הרבה יותר קל למכור למישהו שכבר משלם על מוצר או שירות כמו שלנו, מאשר לנסות לשכנע ולהסביר ללקוחות פוטנציאלים שהם צריכים את המוצר שלנו. הגיוני, לא? 

אבל האמת, שזה אמנם אולי נראה הגיוני ופשוט בתיאוריה אבל במציאות, זה לא כל כך פשוט.
בואו נחשוב לרגע, אם זה היה באמת כל כך פשוט, כולם היו לוקחים לקוחות מכולם, כל הזמן, נכון?

במציאות, אחוז מאד קטן מבעלי העסקים משתמשים בטכניקה של "לקחת את הלקוחות מהמתחרים", הרוב פשוט יושב ומחכה שהלקוחות הפוטנציאלים, אלה שעכשיו משלמים למתחרים … יבואו אליהם.

נכון, זה לא פשוט לקחת לקוחות מהמתחרים מכיוון שהלקוחות האלה כבר בנו מערכת יחסים עם המתחרים שלכם. סביר להניח שמערכת היחסים בנויה על אמון בין הצדדים. אבל לא פשוט עדיין לא אומר שזה בלתי אפשרי…

כדי להצליח לקחת את הלקוחות מהמתחרים שלכם, אתם צריכים:
1. להצליח בנות מערכת יחסים טובה יותר בניכם לבין הלקוח שלכם.
2. להפסיק למכור מוצר או שירות ולהתמקד במכירה של הערך שאתם נותנים ללקוח.

נכון, אתם יכולים למשוך חלק מהלקוחות של המתחרים ע"י הוזלה משמעותית במוצר או בשירות שלכם, אבל אל תשכחו, ברגע שמישהו אחר יציע הצעה זולה יותר משלכם, אותם לקוחות יעזבו גם
אתכם וילכו לעסק המתחרה.
זה סוג הלקוחות שאתם רוצים? כאלה שלא מבינים את הערך ובוחרים רק על פי המחיר?

כמומחית למכירות אני יכולה להגיד לכם בוודאות: הלקוחות של כולנו עושים שופינג לגבי המחיר אבל קונים רק אחרי שהם הבינו מה הערך של המוצר שלנו!

אם עדיין לא הצלחתם להבין מה הערך של המוצר שלכם,
אני אשמח לבדוק אתכם ולגלות ביחד דברים חדשים עליכם ועל העסק שלכם.