מבחינתי יש סדר עדיפויות בכל מה שקשור במתן שירות / מענה ללקוחות שלנו
כן כולנו עסוקים
כן כולנו לא פנויים 24/7
ולכן, אנחנו מוכרחים ליצור שיגרה של חזרה ללקוחות בזמן הכי מהיר שרק אפשר
אי אפשר לשים את הלקוחות שלנו בצד או יותר נכון באוויר
רק כי יש לנו ימים מאד עמוסים
היום, בזכות המדיה, גם אם אנחנו לא עונים, אנחנו רואים שחיפשו אותנו
ואם זה חשוב לנו
אנחנו יכולים לחזור הכי מהר שאפשר
אל תפספסו לקוחות רק כי זה לא נראה לכם מספיק חשוב לחזור אליהם