כמה פעמים לחזור ללקוח?

בדרך שאני מלמדת התשובה חד משמעית: בעל העסק לא צריך לרדוף אחרי הלקוחות..

במערכת היחסית בין לקוח לבעל עסק יש הדדיות.
לאחד יש מוצר / שירות שמעניין את הצד השני
ובתמורה לקבלת אותו שירות / מוצר, הצד השני מוכן לשלם כסף.

כאשר התקשורת ההתחלתית מתבססת על חוזר איזון זה אומר שצד אחד "לחוץ" למכור והשני לא סגור על עצמו שהוא רוצה לקנות, מתחילה בעיה.

ולכן ההמלצה שלי:
צרי קשר פעם אחת – אם הלקוחה לא פנויה, תתאמי איתה זמן אחר.
צרי קשר פעם נוספת בדיוק בזמן שתאמתן.
אם היא לא יכולה לדבר.
תשלחי הודעה מנומסת שאומרת שחיפשת אותה שוב, ותשמחי לשוחח ברגע שהיא תהיה פנויה. – וזהו!.

מנסיון של שנים, של הלקוחות שלי ושלי, הסיכוי שתפסידי לקוחה בדרך הזו, קלוש ביותר.