הקושי לגבי המחיר מתחיל דווקא אצל מי שמוכר.

בגדול, אם המחיר שאת מבקשת נכון לך, וזה לא משנה אם זה זול או יקר (זה לפוסט אחר)
את יכולה להרגיש הכי רגועה ובטוחה לכל שאלה לגבי הנחה.

זכותו של כל לקוח לשאול לגבי הנחה,
המציאות היא שברוב הפעמים, מי שמבקש הנחה גם מקבל הנחה
ולכן זה טיפשי שהלקוח לא ינסה את מזלו.

אם את לא נותנת הנחות, תקבלי את השאלה בחיוך ותעני שהלוואי ויכולת לתת.
לא מאד מורכב ובטח לא צריך להיעלב או להתעצבן.
מבטיחה לכם שאף לקוח לא רוצה לפגוע בכם כשהוא שואל אם אפשר לשלם פחות