הלקוח אמר: "המחיר שלך יקר" - מה לעשות?

הלקוחות שלי כבר לא מרגישים "אשמים" לגבי המחיר שהם קובעים.
אין להם בעיה להיות יקרים מ"המקובל בשוק"
והם מבינים שזה אפשרי
ויודעים איך לסגור את העסקאות , כבר בשיחה הראשונה,
במחירים שהם בוחרים.

אם גם אתם רוצים להיות משוחררים מהפחד מהמילים "המחיר שלך יקר" , דברו איתי

על מה נדבר?
על הרבה דברים שחשוב שתדעו כדי להצליח לסגור עסקאות במחיר שאתם בחרתם. וגם:

למה כמעט תמיד תשמעו את המשפט :"המחיר שלך יקר" (בלי קשר לכמה אתם גובים)
איך לדבר בקלות על כסף עם הלקוחות שלך.
איך ומתי לדבר על המחיר בשיחה.
איך לגבות כסף מראש, 
איך לבנות מערכת יחסים בריאה עם כסף, כדי שתוכלו להרוויח את הסכומים שאתם רוצים.
איך לחיות בשלום עם התנגדויות לקוח
הלקוח אמר: "מחיר יקר לי"- מה בדיוק נכון להגיד, כדי לסגור את העסקה
למה מומלץ לחכות שהלקוח יגיד משהו לגבי המחיר.
מה שלושת הדברים שהלקוחות שלנו תמיד יחפשו.
איך להפסיק לחשוב על כסף, כדי להגדיל את המכירות בעשרות אחוזים! ועוד.
  

הדרכה אישית – אתם, אני והעסק שלכם   4 שעות שאחריהן: 
  •  יהיה לכם קל יותר לדבר על כסף
    תדעו מה לענות ללקוח ששואל לגבי המחיר
    תהיו הרבה יותר רגועים במהלך השיחה
    תסגרו יותר עסקאות בקלות ובלי הנחות, ובלי פגישות חינמיות
    תפסיקו לרדוף אחרי תשלום,
    והכי חשוב: תפסיקו בלי להרגיש "אשמים" על המחיר שאתם קובעים.
פגישה אינטרנטית שבסיומה תקבלו את ההקלטה לשמיעה תרגול ולמידה חוזרת
פורמט mp4  ו mp3 

מה מספרים חלק מהלקוחות?

למי מתאימה ההדרכה?
לכל למי שמוכר מוצר או שירות
 ונמאס לו להפסיד כסף בגלל המחיר. למי שמרגיש שהגיע הזמן להרוויח הרבה יותר,
רק אין לו מושג איך לעשות את זה נכון. 
למי שמרגיש אבוד,  כשהלקוח אומר "המחיר יקר לי" – ורוצה לדעת איך להמשיך לחייך, לנשום
ולהצליח לסגור את העסקה בקלות ובמחיר שהוא רוצה.
על כל הדברים האלה ועוד, נדבר בפגישה שלנו